Photobucket

zondag 5 juni 2011

voor aan de zonneklep

zo manlief vroeg me laatst of ik wat voor in zijn portemonee wilde maken, zodat ie altijd wat van mij bij zich heeft. Ik was helemaal verbrouwereerd. Uh ja hoor lievie, wat wil je dan dat ik maak. Nou iets wat ik altijd bij kan houden.. Iets voor in zijn portemonee dat vond ik te klein en te prigelig worden en had ik niet zo'n zin omo iets voor te bedenken, dan maar iets voor in zijn auto en als hij last krijgt van de zon, kan hij de klep naar beneden doen en dan ziet hij dit....

Ik en maten opnemen, dat ging dus in eerste instantie niet goed, Veel te klein gemaakt natuurlijk. Voorzichtig los snijden en verlengen. Kkomt er natuurlijk ook nog bij kijken dat zo'n zonneklep scheef loopt en niet recht..... duh.... Tweede poging had ik het goed gedaan. pfff gelukkig. Hij is er heel blij mee.

Photobucket Danielle is mijn naam.... Jelle Pelle is wie ik ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...