Photobucket

zondag 29 mei 2011

takkenbende maken

Ik wil zo graag verhuizen, wil aan de knutsel, freubel, inrichten, schilderen, behangen etc etc etc etc IK WIL AAN DE GANG!!!!! Waarom duurt het zo lang?????? Ik ga een takkenbende maken waaraan ik allerlei vaasjes aan ophang, met daarin roze / fuchsia / paarse nepbloemen. Die vaasjes hang ik op met aqua kleurige veters. De takkenbende daar wikkel ik kerstboomverlichting omheen en dat hangt dan boven een sidetable naast mijn eetkamer tafel. tenminste zo heb ik het in mijn hoofd. Verder ga ik een fotoprint van vinyl op laten plakken met een moeder zebra met haar jong samen. en een mooie blauwe muur in de kleur doelmatig van Histor verf. om alvast een impressie te geven hier een paar foto's van de kleur stelling..





het fotobehang daar twijfel ik eigenlijk nog een beetje over, ik heb 3 mooie afbeelding gezien en daar  ga ik uit kiezen. zodra ik t weet show ik het natuurlijk.
Photobucket Danielle is mijn naam.... Jelle Pelle is wie ik ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...