Photobucket

dinsdag 24 mei 2011

tattoo hubbie

nou mijn planning van gisteravond is helemaal anders gegaan. Mijn bedoeling was om mee te doen aan de speedscrap op het SD forum, terwijl hubbie met zijn gat in de tattooshop zou zitten. Nou dat ging dus mooi ff anders. We hadden eerst een gesprek op school, daarna moest ik hem afzetten bij de shop, maar we hadden nog geen avondeten gehad. Ik naar huis eten koken en naar hem brengen. Ik zou meteen geld pinnen om de tattoo te betalen, was ik al bijna bij de shop. Kwam ik erachter dat ik de portemonee vergeten was. Kon ik weer terug naar huis en zijn eten koelde maar af. Maar daar aangekomen had de tattooeerder ( hij is nog een leerling ) al de lijntjes gezet van een grote blauwe Pino. Toen ik eraan kwam ging hij net beginnen met het schaduwwerk. Ja dan kan ik natuurlijk niet meer weg gaan. Ik wil dan alles zien. In totaal hebben we we 4,5 uur gezeten. Maar het resultaat mag er zijn!!! heel mooi heel gedetaileerd. Donderdag gaat hij verder met een ander stukje. Ik heb hem mijn verhaal ook gegeven, want als hij met Frans klaar is mag hij ook mijn sleeve maken. Hij is hartstikke blij. Deze jongen tatooĆ«erd ook  bij zichzelf en echt heel mooi en netjes en secuur.

Photobucket Danielle is mijn naam.... Jelle Pelle is wie ik ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...